Monday, December 27, 2010

Е-mail маркетинг - е уште спам?


Тешко да се најде специјалист во мали или средни фирми, кои целосно ќе користат овој канал на директен маркетинг, како електронска пошта. Пазарот, продавачи и сопственици на бизниси игла се надева на поголемо рекламирање во медиумите присутен, онлајн маркетингот, зборот на устата. Е-пошта е средство за комуникација со постојните клиенти, но дури и во оваа улога, ресурсите на каналот се користи не е 100%.

Постојат неколку причини и една од најважните е следново:
Е-mail на нашата земја дојде заедно со спам, и на почетокот не да се докаже себе достоен на корисниците, како средство за добивање информации. Во реалноста најголемиот дел од нашите корисници имаат e-mail, ако не за работа цели, а потоа да ги прими известувањата од социјалните мрежи и изворите на информации. Нашата земја не е доволно развиена култура на e-mail конверзација, како, на пример, Во САД.

Сепак, некои компании од земјите на ЗНД веќе се чувствува за предностите и придобивките на е-mail маркетинг. Овој вид на директен маркетинг има јасни предности :
  • Е-mail маркетинг е одличен покритие, тешко е да се најде некој кој не би имале најмалку еден е-мејл адреса. Затоа, знаејќи ја Вашата публика и им ја е-маил адреса, можете да испратите многу пораки, заедно со лидерите на вашата индустрија.
  • Е-пошта може да биде длабоко сегмент се внимателно избрани корисници, и по кои се разидуваат од своја страна во основа - пол, возраст, област на активност. Сегментирана публика, можете да креирате персоналните пораки, со тоа зголемување на лојалноста на корисниците на вашата порака.
  • Се покажа во практика дека има поголема веројатност за повторна продажба на купувач кој доаѓа кај вас преку електронска пошта, а оној кој купува нешто.
  • Исто така, друга важна предност - цена. Привлекување на клиенти со помош на e-mail маркетинг трошоци во износ неколку пати помалку од цената на еден клиент, кој дојде преку други канали.
  • Е-mail маркетинг со некои прилагодувања имаат право да живеат во Белорусија. Поштенски сандачиња имаат речиси сè, и проверете ги зачестија. Клучот точка во практиката на e-mail маркетингот во Белорусија ќе бидат квалитативна основа adersatov.
Повеќето луѓе во спомнувањето на фразата "мејлинг листа", одговорот е купена онлајн датотека адреси. Сепак, чувството на една ваква листа ќе биде доволно. И покрај акцент на вашата целна публика, давателите на поштенски листи, дури и за парите нема да потрошите многу време за избор на твојот најпосакувана дестинација, да бидат подготвени за фактот дека во замолената листата на адвокати, ќе ги најдете на персоналот агенции за недвижности, итн Исто така, испрати порака до мејлинг листа ќе биде губење на време, целниот порака ќе добие само дел од  публиката, што значи дека вториот дел од публиката, наменските, ќе го одбележи вашите пораки како спам. Во РЕПУТАЦИЈАТА НА  неговата компанија, а IP-адресата од која за испраќање пораки ќе бидат вклучени во црната листа на услуги е-мејл услуги. Собери ги исти висококвалитетни мејлинг листата, може да одлучи - на вашиот сајт преку претплата форма на вести на компанијата, на пат, на ваше барање, оставете e-mail адресата на купувачот, кој само што ја направи Вашето купување. Користење на адреси на корисници на вашиот блог, Твитер и го стимулира посетителите да ги остават на адреса во замена за информации за попусти во вашата компанија, да додадете адресите на личните контакти по средбата и размена на визит карти.
Зборувајќи за технички средства за организирање на дистрибуција, вреди да се спомене голем број странски и наши системи се достапни онлајн, обезбедување за месечна импресивен или неограничен број на излезните пораки. На системите ги имаат сите потребни функции за креирање, праќање и собирање на статистика, а на компаниите и самите се грижат за нејзината инфраструктура, постојано следење на пласман на твојот сервер за пошта анти-спам филтер.


No comments:

Post a Comment