Monday, December 27, 2010

БРЕНДИРАЊЕ

Постојат неколку основни разлики помеѓу еден бренд кој се разпознава на пазарот и на интернет.

1. Можноста за интеракција на интернет
Формирање на бренд  на интернет произлегува по правило со непрекинатиот прилив инфомрации за производот или компанијата за создавање на позитивен изглед. Корисно е интеракцијата со корисниците, како се реагира брзо на нивните потреби, добивање на дијалог меѓу двете земји. Ако сака, корисникот може лесно да провери информациите што се обезбедуваат, дали е вистина или само рекламен слоган. Главните фактори кои влијаат на формирањето на бренд на интернет се следниве:
- Функционалноста, изгледот на веб сајтот на компанијата;
- Колку детално и точно е претставен производот;
- Брзината за обработка на договорот;
- Надежността на веб системите и услугите кои се користат;
- Вистинската корист, која корисниците можат да добијат и .итн.

2. Брзината за создавање на еден бренд на интернет
Времето на интернет тече многу побрзо отколку надвор од него. Може да се е даде примерот со директориумот Yahoo на која биле потребни само 5 години , а на компанија како Coca Cola и трае 50 години за да се утврди на пазарот. За неколку месеци-интернет проекти, имаат голема шанса да станат познати.

3. Присуството на претходно искуство од реалниот пазар
Кога една добро позната компанија од вистинскиот пазар одлучи да пренасочи дел од своите активности на интернет, таа има предност пред другите. Само дека таа предност не може да се смета за клучно. Поголемо значење имаат Иновативниот пристап, способност да се прогнозира пазарот, отворањето на непознари  пазарни сегменти итн.

No comments:

Post a Comment